Diaridemanresa.cat | Osonadiari.cat | elMoianes.cat | Osonafreak.com | Negocis.com | CatRural.net | Vilaweb Manresa | Manresa.org
Seccions
Àrea d'usuaris
E-mail
Password
INFO. COMARCA
INFO. LOCAL
galeries d'imatges
• Ricoh Manresa 83 - DKV Joventut 84
108 Fotos
2539 vistes
02-02-2009

• Fotos stage al Pas de la Casa (Andorra) del Ricoh Manresa
5 Fotos
372 vistes
28-08-2008

• Galeria d'Imatges: Més fotos de la manifestació de Pirelli
29 Fotos
4577 vistes
17-06-2008

• Galeria d'imatges: Prop de 700 treballadors de Pirelli s'han manifestat a la plaça de Sant Jaume
36 Fotos
4186 vistes
17-06-2008
• Galeria d'Imatges: Asselin renova pel Ricoh Manresa
4 Fotos
259 vistes
19-05-2008
galeria d'imatges de Manresa i del Bages
l'agenda cívica, cultural i d'activitats de Manresa i del Bages
JULIOL 2009
DI DM DC DJ DV DS DG
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
> Alta Agenda Activitats
DIGUES LA TEVA!
Articles d'Opinió
Anuncis Classificats
Borsa de Treball
Galeries d'Imatges
Fòrums de Debat
Enquestes
Directori de Webs
BUTLLETÍ @
Apunta-t'hi per rebre les últimes novetats al teu email
Correu-e:
Dona't de baixa
ENQUESTA
Valora la ciutat de Manresa
de 10 a 8
de 8 a 6
un 5
de 3 a 5
de 0 a 3

[ veure resultats ]
[ 5 comentaris ]
166 votacions
2 usuaris actius
 
Informació local
El Museu de la Tècnica de Manresa fa visites guiades gratuïtes
Els dies 20 i 23 de novembre, el Museu de la Tècnica obre les portes i ofereix visites guiades gratuïtes a les dues exposicions permanents que té,”La Sèquia i l’aigua” i “La Cinteria”, amb motiu de la 13a Setmana de la Ciència que se celebra del 14 al 23 de novembre.
Imatge Manresa
A les 11 del matí es farà la visita guiada a l’exposició “La Sèquia i l’aigua”, una exposició històrica que explica la importància de l’aigua i de la Sèquia. En aquest recorregut es pot veure la importància d’aquest canal per al desenvolupament agrícola i industrial de la ciutat des del segle XIV fins a l’actualitat. També s’hi expliquen altres formes d’abastament d’aigua i aprofitament hidràulic.

 

A les 12 del migdia, la visita es realitzarà a l’exposició ‘La Cinteria’ on els participants podran conèixer de primera mà el món de la confecció de cintes, vetes, trenats i passamaneries, entre altres. Es tracta de la primera exposició monogràfica permanent dedicada a la cinteria, el nom amb què es coneixen els anomenats teixits estrets, una especialitat tèxtil poc coneguda però amb una gran importància i arrelament al país i, sobretot, a Manresa.

 

El Museu de la Tècnica de Manresa, col·labora amb aquestes visites guiades, en les activitats que es fan durant la 13a Setmana de la Ciència que aquest any centra la seva temàtica en el planeta Terra.  La Setmana de la Ciència és un gran programa col·lectiu d’activitats de divulgació científica i tecnològica, coordinat per la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació (FCRI). En deu dies amb la ciència com a protagonista, s’organitzen centenars d’actes, entre conferències, taules rodones, cursos, tallers i jornades de portes obertes.

 

El Museu de la Tècnica de Manresa va obrir portes definitivament el setembre passat, un cop culminades les obres de rehabilitació i es va completar la mostra permanent sobre la cinteria. El Museu està obert al públic de dimarts a diumenge, de 10 del matí a 2 del migdia, i també en hores concertades.

museu   tècnica   manresa   visites   guiades   gratuïtes   
Cultura i Espectacles - Data de publicació: 18/11/2008
Imprimir Enviar  Lectures1444 Lectures OpinarSigues el primer en opinar!
 
 
 
Destaquem
Publicitat
Actualitat
El II Saló de Viatges i Creuers portarà a Manresa, aquest dissabte, firmes de gran prestigi
Les companyies mes prestigioses del món del creuer seran aquest dissabte, durant tot el dia, al patí Kursaal, per participar al II Saló de Viatges i Creuers de Manresa. Cunard -propietària del Queen Mary II, Queen Victoria-, Silversea, Regent Seven Seas, Seabourn, Holland America, entre d'altres, presentaran a aquest Saló les seves darreres propostes.
 
CIRC A PLATEA JOVE
Avui divendres arriba al teatre Conservatori CIRCO DE LA SOMBRA

Dins la programació de Platea Jove. A les 9 del vespre.

I per nomes 5 euros. Un preu de cine!!!!
 
EL CLAM INAUGURA LA SISENA EDICIÓ AMB UN FILM IRANIÀ PLE DE CÀRREGA SOCIAL
Avui a les 22:30 li toca el torn al provocatiu Michael Moore amb la pel.lícula Sicko. Durant el cap de setmana és passaran altres films destacats com: Stil Walking, La Caja de Pandora  o Vals Con Bashir.
 
La sisena edició del Festival Clam de Navarcles ja està en marxa. Amb la projecció de la pel-licula iraniana , EL CABALLO DE DOS PIERNAS  de la directora Samira Makhmalbaf, el Clam va començar a rodar.

Abans de la projecció hi van parlar  el president de l'entitat FICNA , Josep Mª Carrillo i l'Alcalde de Navarcles Albert Brunet.
 
El Grup Lasevaweb desitja a tots els seus lectors una bona diada de Sant Jordi 2009
 
Cardona celebrarà aquest dissabte la Primera Fira d’Entitats de la vila
La Plaça de la Fira de Cardona acollirà aquest dissabte 18 d’abril la primera fira d’entitats del municipi en la que hi participaran més de quaranta entitats i associacions de la vila. La Fira d’Entitats està organitzada per l’Ajuntament, la Comissió Social i el teixit associatiu de Cardona amb l’objectiu de mostrar les activitats que porten a terme les entitats cardonines i donar-les a conèixer a la població, sobretot entre els més joves.

 
membre de Logo Wiccac · gestionat per: Logo Lasevaweb.com Lasevaweb.com · Política de Privacitat . Texte Legal