Diaridemanresa.cat | Osonadiari.cat | elMoianes.cat | Osonafreak.com | Negocis.com | CatRural.net | Vilaweb Manresa | Manresa.org
Seccions
Àrea d'usuaris
E-mail
Password
INFO. COMARCA
INFO. LOCAL
galeries d'imatges
• Ricoh Manresa 83 - DKV Joventut 84
108 Fotos
5234 vistes
02-02-2009

• Fotos stage al Pas de la Casa (Andorra) del Ricoh Manresa
5 Fotos
510 vistes
28-08-2008

• Galeria d'Imatges: Més fotos de la manifestació de Pirelli
29 Fotos
5695 vistes
17-06-2008

• Galeria d'imatges: Prop de 700 treballadors de Pirelli s'han manifestat a la plaça de Sant Jaume
36 Fotos
5197 vistes
17-06-2008
• Galeria d'Imatges: Asselin renova pel Ricoh Manresa
4 Fotos
293 vistes
19-05-2008
galeria d'imatges de Manresa i del Bages
l'agenda cívica, cultural i d'activitats de Manresa i del Bages
FEBRER 2012
DI DM DC DJ DV DS DG
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
> Alta Agenda Activitats
12-02-2012 - Estrena de l'obra de teatre CLIC! de Jordi del Rio

DIGUES LA TEVA!
Articles d'Opinió
Anuncis Classificats
Borsa de Treball
Galeries d'Imatges
Fòrums de Debat
Enquestes
Directori de Webs
BUTLLETÍ @
Apunta-t'hi per rebre les últimes novetats al teu email
Correu-e:
Dona't de baixa
ENQUESTA
Valora la ciutat de Manresa
de 10 a 8
de 8 a 6
un 5
de 3 a 5
de 0 a 3

[ veure resultats ]
[ 8 comentaris ]
221 votacions
2 usuaris actius
 
Informació local
S’urbanitza el passatge Sinera, l’últim tram que faltava obrir de l’antic traçat dels Catalans
El passatge Sinera és l’últim tram de l’antic traçat dels Catalans –entre Baixador i passeig del Riu– pendent de convertir-se en espai públic. L’Ajuntament de Manresa té a punt el projecte d’urbanització del passatge Sinera, l’execució del qual permetrà convertir-lo en un espai de passeig.
Tant el Pla General com el Pla director de l’Espai Públic de la ciutat preveuen que l’antic traçat del tren es converteixi en un espai de passeig. Per tant, la urbanització del passatge Sinera com a espai de passeig respon a les previsions d’aquests documents de planificació.

 

La urbanització del passatge Sinera permetrà donar continuïtat al passeig de Salvador Espriu fins a la carretera de Cardona. En un futur, quan es reurbanitzi el lateral del carrer de Francesc Moragas com a passeig, tindrà continuïtat fins al passeig del Riu.

 

La superfície total de l’actuació és de 695 metres quadrats. L’execució del projecte permetrà salvar un desnivell important entre el passeig de Salvador Espriu i la carretera de Cardona, que és d’uns quatre metres.

 

El passatge Sinera, de 90 metres de longitud i 8 d’amplada, es pavimentarà a un sol nivell, i en bona part serà arbrat. En concret, s’hi preveu la plantació d’onze arbres acer platanoides columnare.

 

La circulació rodada no hi serà admesa, excepte en un primer tram –el mes proper a la carretera de Cardona– en què s’hi permetrà l’accés rodat fins als aparcaments existents.

 

El projecte està pressupostat en uns 250.000 euros, que es finançaran mitjançant contribucions especials (90% veïns, 10% Ajuntament). És previst que les obres s’iniciïn a principis d’any, i que tinguin un termini d’execució de quatre mesos.

 

La urbanització d’aquest espai contribuirà a relligar els barris de Valldaura i de la Plaça Catalunya .

 

Urbanització dels carrers Monistrolet i Vilatorrada

Paral·lelament, és previst que a principis d’any comenci també la urbanització dels carrers Monistrolet i Vilatorrada. Els projectes estan pressupostats en 126.000 euros i 167.000 euros respectivament.
urbanitza   passatge   sinera   últim   tram   faltava   obrir   antic   traçat   catalans   
Mobilitat i Trànsit - Data de publicació: 18/11/2008
Imprimir Enviar  Lectures3599 Lectures OpinarSigues el primer en opinar!
 
 
 
Destaquem
Publicitat
Actualitat
Francesc Mauri parlarà sobre el canvi climàtic a Callús
El proper dijous 2 de desembre, tindrà lloc la xerrada “El canvi climàtic”, a
càrrec del meteoròleg Francesc Mauri. L'acte es farà a les 19 hores al Casal del Poble de Callús.
 
La Fira de Santa Llúcia d’enguany tindrà tres dies d’activitats
El Casal de Joves de la Seu i l'Ajuntament de Manresa hanpreparat la cinquena edició de la Fira de Santa Llúcia de Manresa, que aquestany tindrà lloc el cap de setmana de l’11 i 12 de desembre i el dilluns13, dia de Santa Llúcia. Per tant, per motius de calendari enguany la Firadurarà tres dies, un més que l’any passat. La Fira, que se celebrarà a laBaixada de la Seu i a laplaça Major, comptarà amb una variada oferta d’articlesnadalencs.
 
Les propostes guanyadores del projecte ‘SolidaridArt’ es decidiran a través d’una votació popular i un jurat
Tots els manresans i manresanes estan convidats a participar a la votació popular que s’ha obert per escollir les propostes artístiques del projecte SolidaridArt – expressions solidàries glocals que es portaran a terme, i que serviran per ambientar i donar projecció simbòlica a la Casa per la Solidaritat i la Pau Flors Sirera. El termini per participar a la votació popular estarà obert fins al 10 de desembre.

 
 
APUNTA'T a la 1a visita teatralitzada + sopar de fàbrica al Museu de la Tècnica
 
Antoni Fogué inaugura la bilbioteca municipal del Pont de Vilomara
El president de la Diputació, Antoni Fogué, va inaugurar dissabte passat la remodelada biblioteca del Pont de Vilomara, que des d'ara forma part de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona. «És una biblioteca que ofereix els mateixos serveis de qualitat que qualsevol de les 195 de la Xarxa i oberta a tothom», va dir el president.
 
membre de Logo Wiccac · gestionat per: Logo Lasevaweb.com Lasevaweb.com · Política de Privacitat . Texte Legal